lunes, 11 de octubre de 2010

Deler litt bilder med dere :-)

Tenkte bare å legge ved noen tilfeldige bilder..

De er ganske flinke til å male bygninger her. Det huset her holdt de på med ganske lenge. Det ligger her i Gurruchaga, gaten jeg bor i. Legg merke til de små, søte "pålene" (?) på bakken :-)

Dette er grafitti jeg må si jeg er litt betatt av. Også en butikk som ligger rett borti høgget her.

Ikke veldig latinamerikansk.. hehe, pero me hace feliz! Men Starbucks gjør meg glad!
 (Skal ikke så mye mer til en en rykende hot Chai Latte!). 
Fakultetet er jo tatt, så her tok jeg et bilde fra en offentlig klasse,"clase publica". Vi var ute fordi klasserommene var stengt. Det ble shitkaldt på slutten der. Klassen var fra 19:00 - 21:00.

Parcial-stress..



GRØNT! VARMT! VÅR!!

Eh... ja... heeh. Love it!

No hay comentarios:

Publicar un comentario