martes, 14 de diciembre de 2010

You gotta go there to come back

Aiaiai, nå nærmer hjemkomsten seg med stormskritt. 
Snart er det kun en langhelg som skiller meg fra å sette meg på et fly over Atlanteren. Som jeg gleder meg. Som jeg har gleder meg så lenge! Jeg kan ikke skjønne at det plutselig har gått så fort. Selv om det overhodet ikke har gått fort i det hele tatt. Believe me, det har vært et par ganske seie dager her nede. Men sånn kan det vel være uansett hvor på kloden man befinner seg.
 Prøver meg ikke på et refelksjonsnotat eller noe sånt, kun noen tanker i siste moment, som man kan kalle det. Jeg har egentlig hatt ganske skolefri siden 30. november. Jeg leverte da inn mitt siste hjemmearbeid og da også siste eksamen. Jeg var totalt knust. Jeg sverger, jeg hadde ikke noe lyspunkt i den eksamensperioden jeg var gjennom.
Og ja, du kan kanskje si at "sånn er det alltid når man har eksamen", men da svarer jeg med "det har aldri vært så sykt hardt før, og med mindre du har x antall sider du skal levere og alt pensumet ditt er på spansk på universitetsnivå.. så har du ikke peiling på hvordan det var". Og det er gyldig for evig.
Vel vel, nok om det. Har som sagt hatt fri i to uker nå, og jeg har rukket å kjede meg. Rart! Etter en intensperiode med arbeid befant jeg meg plutselig uten noen ting å gjøre. Deilig kan du si? Ja, digg i 3 dager. Men så begyner jeg å kjede meg. Er mye å se i Baires, men alle har jo nesten dratt, så ingen å gjøre ting med. ÆSJ, nå høres jeg skikkelig klagete ut.
Alt jeg har å si er at "kjedsomhet" er relativt, ok? 
Føler i alle fall på hvert bein i kroppen at jeg gleder meg til å komme hjem<3 Det blir magisk. Rett og slett magisk. Og jeg skal sette pris på hvert sekund jeg har hjemme. I alle fall prøve på det.
Kommer sikkert til å bli dausjuk. Snakker muligens 50 grader forskjell. Sikkert mørkedeprimert og. Men jeg skal gladelig bytte det imot julestemning, familie og det å være hjemme<3
 No doubt about it. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario