miércoles, 25 de agosto de 2010

Det var en gang: Time to say goodbye.. :'(

Dette er virkelig uken for å si ha det til en bunch med herlige mennesker.
For det første, vår alles kjære Constanze Shall, som er en energibombe av en blomst.



Denne dama er bare helt fantatsisk. Hun var den alle første personen jeg noengang så her i Buenos Aires, som ikke var herifra. Hun er fra Tyskland og snakker vanvittig morsom tysk og spansk. Hun åpnet døren i leiligheten for meg, da jeg var guffen og trøtt etter en lang reise.
Jeg ble glad i henne i det øyeblikket jeg så henne.
(Hun minner meg om deg, Martine).
Nå skal hun reise videre i det store kontinent sammen med Mariano.
Jeg ønsker de begge en fantatsisk opplevelse videre, og håper de passer på seg selv samtidig som jeg håper de får oppleve mange nye uforglemmelige eventyr.
- Te voy a extrañar!


 For det andre måtte vi si ha det til Matt, en kar fra England som Sara og Alex ble kjent med gjennom Vamos skolen. Han hadde vært ute og reist en del i andre land så vidt jeg kunne forstå, og crashet hos oss i noen dager. Han dro tidlig i dag morges for å ta flyet hjem til England.

For det tredje skal Jio, en mexikansk kokk på Eco Pampa ta turen til Spania på mandag.
Det blir også litt rart, fordi han har vært i leiligheten her et par ganger og laget litt mat til oss her. Han er også ganske så godt kjent i byen her, og intriduserte oss for Bruja, et utested som ligger rett rundt svingen fra leiligheten vår.

Heldigvi fikk vi hatt ei litta avskjedsmiddag for Constanze og Matt i går, og vi var en fin liten internasjonal gjeng på 10 mennesker:)
Trist å si farvel, det er ikke min sterkeste side, men på en annen måte for man kjent litt på hva nye mennesker har å si for en.

No hay comentarios:

Publicar un comentario